Tuesday, July 4, 2017

Jom Santai : Jeram Besu, Raub Pahang

Santai di Jeram Besu, Pahang.

Jeram Besu terkenal sebagai lokasi berakit dan berkayak di negara ini.

Aku ke sini bukan sebab nak berakit, tapi ada hal lain. So KIV dulu nak berakit di sini. Next time.

For now, layan dulu keindahan suasana di Jeram Besu ni.










Tetiba rasa bersemangat nak buat water rafting !



Oh hu...
Kekasih aku tak mengerti
Apa yang ada di dalam hatimu
Kau diam, Kau tersenyum pada ku, di saat ku salah

Jangan pernah dustai hati
Bila memang sudah tak cinta lagi
Parcuma bila terus bersama
Pastikan terpisah

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah menyakiti hati mu.
Maafkan aku, lupakan lah aku
Bila itu mau mu

Tuluskah hatimu mencintai aku
Bila aku pernah melakukan salah
Maafkan aku, lupakan lah aku
Namun jangan tinggalkan cintaku

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...