Saturday, September 10, 2016

10 : Cuti Sekolah Dekat Jer...... Ipoh - Ronda Ronda Ipoh

Selesai sudah cuti cuti ke Ipoh Perak.

Untuk bahagian terakhir ni, jom ronda ronda melihat kawasan sebelum pulang !

Daulat Tuanku

Bangunan Seri Kinta

Disco?

Jalan utama

Memori Lane

MCA

Gerbang Malam

Bangunan baru

Bangunan lama

Bangunan modern

Panggung lama

SMK Convent

Lalulintas

SMJK Sam Tet

WEIL Hotel

Menara

Senja

Remang petang

Sunrise

Pagi

Usang

Padang Ipoh

Arca

Merpati

Hotel

Laluan

Masjid Negeri

Perpustakaan

Bangunan Sri Perak

Perak Cave Temple

Kolam

Berangkat pulang

Menuju selatan

Hujan

Pulang......

Bye bye Ipoh. Kami akan kembali ....................... !



Kasihku usai sudah cintamu
Cinta yang kudamba selama ini
Mengapa kau biarkan terjadi
Rasanya ku tak percaya semua ini

Aku masih menyayangimu
Ku tak ingin semua berlalu
Bila mungkin engkau kembali
Kembalilah kembali padaku

Seperti waktu yang dulu
Bermanja kita berdua
Hanya engkau yang mengerti
Tentang aku

Ku rasa hari-hari sepiku
Tanpa canda tawa bersamamu
Katakan apa salah diriku
Yang selalu tulis setia kepadamu
Ku rasa hari-hari sepi tanpamu

Sekian, TAMAT

8 comments :

  1. bulan depan nk terbang ke Ipoh.. ada kndri kawen

    ReplyDelete
  2. Meng ...

    Kat Ipoh [pernah ker pergi yang macam masuk gua batu kapur tuh? Sebab waktu dok tgk tgk keretapi tanah melayu, dia ada buat package pergi ke Gua tuh !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh gua tempurung time ni tengok ada kerja kerja baikpulih so closed for public... nasib baik check dulu. kalau tak. buat penat je.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...