Monday, March 3, 2014

Meng : Situ Sana Sini

Saja nak share gambar di sana sini situ sinun....




















Gambar gambar menggunakan iPhone lama. Dah time kena berganti, senang nak snappy situ sana sini.


Siti - Siti Situ Sana Sini


Malas nak buh lirik...

Konsert ni satu satu nya Konsert Siti yang aku pernah pegi tengok. Haks. Kena paksa. Duduk pun kat atas je jauh jauh, nampak Siti macam kerengga jer.

Tapi Siti being Siti lah. Dia tegur aku siot masa concert tu. Dia cakap.

"Yang di atas sana tu?? Apa khabar???"

Haaaaaaaaaaaaaa. Kan???

* lari ke sana ke mari

5 comments :

  1. hahahaha...mcm siott jek baca part last tu... ye ye aku igt dia tegur ko bebetol hahaha....cisssssss...

    ReplyDelete
  2. Situ Sana Sini...best je gambar meng...ada keunikan tersendiri.

    ReplyDelete
  3. Snapy pakai Iphone pung cantik gak gambar mung! Part last tu cam siot je... larikkkk!

    ReplyDelete
  4. Klu Meng nmpk Siti mcm kerengge, Siti nmpk Meng mcm mende ape lah gamoknye...

    ReplyDelete
  5. HB : kira ok la tu.. kan? kau jeles kan?

    hahahaha

    MKL : tak berapa unik mana.. belasah je snappy. mostly time bosan nak pi meeting.

    Ali : hahahaa lari mana tu?? nanti siti kejar...

    Amir : kau saja kan nak cari gaduh dgn aku...

    hmm

    kalau aku nampak siti mcm kerengge. siti nampak aku macam datuk K !

    * pengsan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...