Saturday, July 6, 2013

Jalan Jalan Cuti Sekolah 2 - 2013 : 06 - Lanjut Beach Resort

Berikut adalah koleksi gambar gambar di Lanjut Beach Golf and Resort.

Tak de apa nak cerita, layan gambar gambar jer lah.

Entrance dari persimpangan Leban Chondong ke arah Lanjut Beach Resort

Laluan menuju ke resort

Jalan masuk ke resort

Ada padang golf

Lobby

Lobby entrance

Reception

Lobby - Dapat la welcome drink air serai yang agak refreshing walaupun malam malam buta

Penginapan

Ada jugak chalet style

Chalet lain

Dewan

Parking kereta

Pool view

Resort yang dah buruk

Pool kanak kanak

Pool dewasa





Dan kawasan pantai dan persekitaran.

Layan gambar je lah. Sebab aku sangat kecewa dengan resort ni, caption pun malas nak bubuh.

Aci kan?








Kawasan pantai dia cantik. Resort area pun boleh tahan la lawa dan mendamaikan. Tapi resort ni sendiri adalah cokia gila. Sesuai dengan namanya, memang agak dah lanjut usia.

"Allah selamatkan kamu !!!!"

* tabur tabur beras kunyit dan bakar kemiyan ( halau nyamuk )

Breakfast sangat sedih. Breakfast roti dengan omellet je. Sikit lak tu, dua kali suap je dah abis. Lagi lagi untuk aku yang buruk lantak ni. Siap berebut rebut dengan OR. Nasib tak bergusti laki bini berebut makanan.

Lain lain pun semua ala ala jer. Staff pun macam tak bersemangat je nak buat keje. Lemau semacam. Budak budak pun rasa tak seronok, kita pun kurang seronok.

Seriously not recommended and bagi aku lah, never again ! Kali ni tak pe lah. Relakan jiwa............... Hazama kan??



Kusangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta

Memaksa diriku
Menapaki jalan
Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku

Kini kau pun hadir
Memberi cahaya
Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri

Menuntun hatiku ke palung asmara
Seakan ku hidup kembali dari matiku

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku Relakan Jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku
Yang mampu melarutkian setiap sepi hatiku

Hati bukan untuk dimiliki
Tapi untuk dicinta dan mencintai
Kurelakan jiwaku padamu

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku relakan jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku

Seandainya waktu
Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu
Akan kubiarkan mati hatiku selamanya
Sehingga kau datang membangunkan aku

bersambung..............

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...