Tuesday, January 15, 2013

Warkah Untuk Adibah



p/s mungkin Adibah dah lari jauh. Tapi sebab tak sabar sangat nak lari sampai tersalah rumah. Atau mungkin dia patut lari sebab rumah ini bukan rumah dia.

Selamat berjaya Adibah.

Peace !



Mama oh mama
Aku ingin pulang
Ku rindu padamu
Dulu tak mendengar nasihatmu
Mama maafkan anakmu

Mama oh mama
Aku ingin pulang
Ku rindu padamu
Dia yg ku cinta telah berdusta
Kini tinggalkan anakmu

Hidupku kini tiada arti
Bagaikan burung di dalam sangkarnya
Ku ingin bebas dari derita
Mama tolonglah diriku
Dari belenggu cintanya

Cincin emas melingkar
Dia berikan dulu
Untuk apa kalau ia tak cinta
Gaun bersulam sutra
Dia berikan dulu
Untuk apa kalau ia tak rindu

Keringlah sudah airmataku
Mama aku ingin pulang

7 comments :

  1. Anak jiran ko ke abg meng....

    FJ ade buat surat cam x mase mude mude...

    ReplyDelete
  2. anak anak zaman sekarang .... terlalu berani


    minta dijauhkan Allah dari mendapat dugaan yang sebegini

    ReplyDelete
  3. oh em gi...meng, ko patut tanya jiran2 ko, kot2 ada anak bernama nur adibah. else, sila kasi kat polis, mana tau jadi apa2 kat budak tu, haaaaaa tatau, tatau...

    dah gatai nak lari sgt! eiiii aku titik2 kang budak ni!

    ReplyDelete
  4. ohmai..anak bernama Adibah ni..aku nk tergelak je baca entry ni.. adeh mcm2 hal la..

    ReplyDelete
  5. adibah noor zaman pra-sekolah kali?

    ReplyDelete
  6. doakan je adibah berjaya menjadi artis terbilang,

    tak pun, malaysia's next top model.

    ahaks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...