Tuesday, May 29, 2012

Kembali

Ntah apa yang tak kena hari ni.

Pandang memandangnya aku rasa sepi.

Melorot melihat nya saja sudah rasa  tidak seksi lagi.

Langsung tak memberahikan. Liuk tubuh yang selalunya seolah olah memanggil aku untuk meramas dadanya. Mengopak melihat isi dalamnya. Mencium mencumbu bau aromanya.

Hmmmmph.

Bau yang segar menusuk ke kalbu dan sanubari.

Hari ini. Pandang kotak rokok berwarna merah tu rasa tak bernafsu. 

Argh.

Aku batuk dan sakit tekak. Hisap rokok pun rasa macam sedut sampah.

Aku kena stop dulu sehari dua ni kot. Nanti bersambung kembali.

Seperti kembalinya matahari menyinari pagi di Koh Samui tempoh hari.



Tak ku sangka, kau disana entah dengan siapa
Sebulan sudah aku mencarimu
Kasih sungguh aku tak tahu
Dimana, dimana, oh kasihku

Bila ada tutur kata yang tak kau terima
Tapi mengapa kau harus begitu
Teganya engkau pergi dariku
Kembali, kembali, oh kasihku

Ketika bersama merajut cinta
Tertawa bahagia kita berdua
Ku ingin kembali bertegur sapa
Kasih jangan biarkan
Kini hatiku hampa
Sunyi sepi tanpa cinta
Afgan - Kembali










No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...