Saturday, February 25, 2012

Trip Menggelabah

Weekend ni aku tak de di bumi KL. Aku ada trip menggelabah.

Excited jugak. Sebab apa tau?

Sebab aku plan nak pegi Pulau ni !

Lawa tak?





Menarik tak??

Tapi sebenarnya macam tak sempat nak pegi pulau ni. Sebabnya? Naik bot je dah 3 jam ! Pastu bot dia bukan hari hari. Ada hari pegi dan ada hari hari tertentu baru balik ke jetty. So kena plan bebaik. Tambahan lagi, aku pegi tak lama. Weekend saja. So memang masa tak mencukupi untuk sampai ke pulau ini.

Tapi tak pe.

Ada alternatif lain yang mana aku memang lama nak pegi sini. Tasik dia berwarna ini sememangnya sangat mengujakan aku untuk meneruskan trip ni.

Tengok nih !




Lawa kan?

Tapi aku sangat busy !

Tau kenapa aku cakap ni trip menggelabah? 

Sebab memula aku pun tak sure aku boleh pegi ke tak sampai la malam semalam baru aku decide.

Aku pun tak tau aku patut pegi ke let go je. Ticket je la ada, hotel semua aku belum book. Nak redah je lah.

Anyway, akhirnya aku berjaya jugak terbang lagi. Jika tidak. Aku ada je kat rumah berak belakang pintu zink sambil menangis hiba !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...