Saturday, October 8, 2011

Rebah Secara Berterusan

Ha.............

Abang muncul.

So cemana? Seharian kah kau orang menunggu verdict abang pasal Mille Crepe ittew?

Nak tahu?

Baik lah.

* muzik.

I can almost see it
That dream I am dreaming
But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"

Motip kau Miley Cyrus bernyanyi di sini !

Pegi sanah.

Abang ni nak buat review pasal Mille Crepe lah bukan pasal kau.

So senang cerita macam ni. Cemana nak kata tak sedap kalau sehari lepas tu, aku pegi berkunjung lagi ke Food Foundry !




So??

How? Tak percayah lagi kah???

Tengok ni pulak. Yang Mulia sepagi mungkin SMS aku dah. Dia kata dia ada di Wangsa Walk.

Kita dengar komen dari Yang Mulia.

'Ya Allah sedap nak mamposss !!! Mmg tak rugi !!'
'Chocolate Velvet ! Sedap nak mati'

See?? Guling bangun, guling bangun, guling bangun dek kerana kesedapan.

Hah Tak percaya tengok gambar Yang Mulia punya.


So? Perlu testimoni lagi kah?

Kalau nak rasa, sila pergi sendiri.

Tapi tadi aku makan perasa Mango. Sedap ya amat. Bagi aku strawberry tu sedap gilosh. Yang aku beli semalam tu lah. 

Barang di ingat. Benda ni sebenarnya muak kalau makan sorang sorang. So kena share lah. Dan kadang kadang texture dia tu berlapis lapis rasa macam kita makan kain.

Ada kau rasa kunyah kain?

Bak kata IG, macam kunyah kain perca. Dan kena makan cepat sebab dia akan cepat melting. Tapi dia kata inzal !!!!

So. apa lagi uols. Sila lah menchobah !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...