Sunday, March 27, 2011

Kekasih Gelapku

Eh eh eh...

Aku nak gelap ke nak apa ke, kau peduli apa? Perlukah kau hentam hentam mengutuk aku sebab aku rentung dan tak kacak macam selalu?

Ya aku tau aku suka gelap. Walaupun orang tak suka, tapi aku tetap memilih untuk terus gelapkan diri aku. Tapi solekan smokey eyes tetap menjadi keutamaan.

* gaya manusia yang tidak stabil emosi.

Aku bukannya apa, setakat aku jadi gelap pun kau nak kutuk. Adakah kau cemburu dengan perubahan warna yang mendadak?

Bak kata kau, sudah sama tona warna dengan Micheal Jackson dulu dulu. Kau mampu?

Manalah aku nak tahu kau mampu ke tidak sebab aku tak tau kau sapa.

Tapi apa pun, aku harap kau bahagia dengan pilihan kau mahu mengutuk aku sesedap rasa. Bukan apa, kalau kulit terbakar memang nampak di mata, tapi terbakar di hati, siapa yang rasa???

* pose pose ahli bomba.

Aku bergelap ni sebab menyambut Earth Hour.

Kau ado?

1 comment :

  1. mental eh baca entry ko ni. hehe mari kita terus terbang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...