Wednesday, March 23, 2011

Kek Kek Kek

Hari tu mood mengada aku sampai. So aku ceme-eh dengan Orang Rumah dan mintak dia belikan aku cake.

Bila dia balik. Hah, ini dia belikan.

Aku terus koma berbuih mulut sambil nyanyi lagu Happy Birthday pada diri sendiri.







Melampau banyaknya.

Aku feeling feeling jadi Firaun la makan orang suap. Tapi banyak sangat sampai aku jadi muak. Nak muntah.

Ada cheese cake, terramisu dan sebagainya. Sedap jugak sebenarnya tapi kalau dah banyak sangat masuk tekak.. Ayooyo...Nanti muka aku macam kena baking powder.

So bagi menjaga kelangsingan tubuh tanpa perlu pegi London Weight Management aku stop makan cake ni.

Sapa nak sila datang rumah aku dah rogol peti sejuk aku tu secara bergilir gilir !

5 comments :

  1. org rumah? wehhh kau dah kawen ke nyahh?


    ni yg aku sedih nih.. dah la.. aku hilang bdk2 havoc.. hilang plak cerita2 kau.. eiii terpaling sedih la hidup aku 2011 nih

    ReplyDelete
  2. oh aku x tau pun mana pegi bebudak havoc skrg

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...